Monday, December 3, 2007

Busy blogger!

Jeg har vel ikke akkurat vært den beste bloggeren dette semesteret. Spesielt ikke sammenlignet med forrige, der jeg gjerne skrev flere poster i uken... Årsaken er bare så enkel som at jeg har vært travelt opptatt, samtidig som jeg ikke har gjort så mye spennende. Jeg har og insett at det hadde vært litt tøffere å ha en blogg med litt meninger og funderinger, isteden for en med bare kjedelige oppdateringer på livet mitt. Et godt eksempel på en slik blogg er elis, som har en link på høyreside her. Det er derfor veldig mulig at så snart disse travle eksamenstider er over, kommer det en ny blogg, med forhåpentligvis litt vittigere, smartere og mer relevante poster.... Men vi får se hva fremtiden bringer!

Håper alle har en koselig førjulstid! Koser meg stort, og gleder meg til å bli ferdig med semesteret! Kommer hjem til Oslo 31.desember, og drar til Bergen 5.januar! :)