Wednesday, August 15, 2007

Er jeg ikke snill nok?

Det ordner seg ihvertfall ikke! Eller, det gaar tregt. Fortsatt ikke svar fra skolen, saa idag gikk jeg innom aa forlangte at noe snart skal skje. Mannen lovte aa gjoere noe med saken, saa naa faar vi se da. Jeg kan ikke akkurat paastaa at forhaapningene er veldig hoeye! Vel, det har vaert en begivenhetsrik uke her i Montreal. Siden sist har jeg vaert paa utendoerskonsert, utendoers rave -picnic electronic, blitt frastjaalet laptopen min og snytt for 200 dollar. Jadda, det ordner seg for snille jenter. Ha, jommen sa jeg smoer! Laptopen ble stjaalet for en uke siden, og i gaar dro Bill. Han ga meg konvolutten med husleien og sa hadet og skyndet seg ut. Litt for fort... Jeg ante ugler i mosen, rev og konvolutten og innsaa at det manglet litt i overkant av 200dollar. Rasende loep jeg ut i gaten, for aa konfrontere sniken med dette, men han hadde allerede satt seg i bilen, og suste avgaarde mens jeg sto igjen maalloes. Tulling!

Jaja, naa har jeg bestemt meg for aa ikke irritere meg over det, men heller se lyst paa livet. I morgen kommer Amy tilbake, og om ikke lenge kommer Maya ogsaa! Jeg har faatt laane pcn til en venninne i kveld, mens hun er paa jobb saa naa sitter jeg aa surfer aa koser meg. Utrolig hvor avhengig man er, og man merker det ikke skikkelig foer man maa gaa ut av huset, ca 20min for min del, for aa komme online. De foerste dagene uten laptop var helt forferdelige. Jeg tenker stadig, hm det maa jeg sjekke, eller aa det maa jeg spoerre en eller annen om - jeg sender en mail, men saa gaar det opp for meg. Oh man! Jeg kan jo ikke det! Nope! Det er som aa ikke ha noen venner, plutselig! Ensomt!

No comments: